torsdag, november 05, 2009

Full fart mot helgen....





Nu är det nära en ledig helg i Stockholm,laddat och förberett för hela helgens försäljning. I morgon sticker vi iväg och kommer hem Söndag kväll. Bor gör vi på Clarion Sign hotell som är nytt för i år,öppnade i mars tror jag det va. Men inte hunnit testa det ännu,men nu ska det bli av. Bilderna ovan är alla därifrån,ser nice ut iaf. :-)

Annars ha det varit vanligt nötande ett tag nu som säkert märkts på bloggandet,inte nåt spännande att skriva om direkt. Men nu kan det bli lite att redovisa nån dag,hoppas jag åtminstone. Kommer nog lite bilder och annat under helgen.

Sen får vi inte glömma bort v75 i helgen heller,men är nog mer sport än spel som gäller i helgen. Kan nog bli dålig utdelning igen misstänker jag,men kanon fina lopp. Men nåt speltips kan jag kanske bjuda på lite senare idag. Några spikar ska jag bjuda på om det är nån som vill kasta in en spikharry.

Nej nu nöta vidare med dagens sysslor ett tag,sen packa lite inför helgens tripp. Håll igång!!


Inga kommentarer: