måndag, september 17, 2012

Åren går!

Kan ni fan fatta, 2 år sedan jag bloggade sist. Trodde det va nån månad sedan. Hmm, nåja. Att åren gått märks på flera sätt, bland annat att jag blev ombedd av Motorfordonsbyrån att skaffa läkarintyg för att få behålla körkortet! Vad fan är det för sätt att börja trakassera unga människor. Va?!                               
Nåja det va bara att knalla iväg till farbror doktorn och skaffa sagda dokument. 
Syntest : Ställ dig med ryggen mot väggen där, och backa helst en halvmeter till om du kan. D g K n P k L klart!! 
Hörseltest: Upprepa det jag säger,han(doktorn) säger 23 högt, viskar 17,jag svarar.
klart! 
Förhör: Problem med rusdrycker förnekar du förstås? Ja! Haft hjärnblödning? Nej inte vad jag vet. Och Alzheimers verkar du inte ha, du hittade ju hit. 
Klart! 
Då är det bara att tuta och köra ett tag igen då, och lite bloggande också tror jag, FB börjar bli för jävla tradigt tycker jag. Häng med på egen risk, svordomar och ilskna utbrott är mer regel än undantag. 
Have a nice evening!!! 

4 kommentarer:

Gnyman sa...

Jävla amatör, dela upp i stycken så det går att läsa. Bonnläpp!

Gnyman sa...

Jävla amatör, dela upp i stycken så det går att läsa. Bonnläpp!

Utlandspappan / Fredrik sa...

Dags att skaffa en Wordpress istället och ett vettigt verktyg till mobilen så blir det nog bra ;-)

Gnyman sa...

Tack för tipset! :-)